Met iDeal betalen
Home > Hoewerkenwij

Hoe werken wij

Service
Media Homeservice staat garant voor een goede, betrouwbare dienstverlening voor, tijdens en na de aankoop van een consumenten-elektronica apparaat en bijbehorende accessoires.Ons assortiment vindt u in de linker kolom.
Wij leveren in geheel Nederland en Belgie.

Voordat u tot een aankoop besluit, overleggen wij graag met u welk toestel of accessoire het beste bij uw wensen past, daarbij rekening houdend met uw budget.
Met betrekking tot televisietoestellen informeren wij u voor uw aankoop graag over de verschillen tussen de LED- LCD- en plasmaschermen en ook de voor- en nadelen van elk type. Daarbij kunnen uiteraard ook zaken als prijs-kwaliteits-verhouding, gebruiksgemak, de te verwachten levensduur en HD-tv aan de orde komen.
Ook wat andere elektronica-apparatuur en accessoires betreft, kunt u van ons uitvoerige voorlichting verwachten. Uiteraard verplicht dit u tot niets.


Alle vermelde prijzen van producten, diensten en bezorgkosten zijn inclusief BTW.



Bestellen bij Media Homeservice gaat via een paar eenvoudige stappen.

 

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’.

 

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

Stap 2
Controleer de gegevens van uw bestelling.
U kunt ook nog de aantallen veranderen door gewenste in te vullen en te klikken op ‘update aantallen’.

Stap 3
Klik op ‘bestelling afronden’. (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer artikelen wilt bestellen)

Adresgegevens en uw account
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.

Bij Media Homeservice kunt u ook een bestelling plaatsen met een account. Dit is niet verplicht. In dat account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens en e-mail adres op. Geef meteen aan of u onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord. Uw gebruikersnaam is uw email adres.
U kunt zelf in uw account uw gegevens (waaronder e-mail adres, en wachtwoord) wijzigen.

stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘bestelling afronden’.

stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze.
-- Vooruitbetalen.

-- Rembours ( vanaf € 14,95 extra verzendkosten )
-- iDeal
-- Optie afhalen

 

stap 6
Rond uw bestelling af door op ‘Bevestigen’ te klikken.
U kunt nog een opmerking plaatsen in het vak.

 

stap 7

Controleer al uw gegevens en betaalwijze.
Klik op “bestelling afronden’ , om uw bestelling definitief te plaatsen.

Hierbij bent u akkoord gegaan met de leveringsvoorwaarden van Media Homeservice.

stap8

  U kunt de iDeal betaling starten, als u voor deze betaalmethode heeft gekozen.


Aflevering, installatie en betaling.

Vanaf een aankoopbedrag van € 150,- leveren wij bij vooruitbetaling uw Media-Homeservice-bestelling kosteloos thuis bij u af. Levering op etages zonder lift is mogelijk.Het beste kunt u dit van te voren aangeven.Bij een lagere besteding bent u bezorgkosten verschuldigd.De tarieven vindt u in de rubriek verzendkosten in de rode balk bovenaan de webpagina. 

Als optie kunt het toestel laten installeren.Wandmontage van LCD-en Plasma TV's is tevens mogelijk.De kosten voor installatie bedragen € 39,95 -en voor wandmontage (eventueel met  kabelgoten) vanaf € 85,- .
Tevens wordt bij de genoemde opties geadviseerd, waar u het toestel het beste kunt (laten) plaatsen.Na de installatie wordt de werking van het apparaat aan u uitgelegd.

U betaalt pas na aflevering of installatie. Ook
kunt u het verschuldigde bedrag  van te voren overmaken op IBAN: NL30INGB0007778201 t.n.v. Service Land te Zoetermeer. Betaling met iDeal is ook mogelijk.De tarieven vindt u tevens terug in de verzendkosten of bovenaan de pagina van elke categorie.   
In Zoetermeer is de bezorging gratis. ( Wij zijn zelf gevestigd in Zoetermeer )

Bezorging.
De bezorging van uw bestelling geschiedt indien mogelijk binnen 1-5 werkdagen.
Wanneer de door u bestelde artikelen voorradig en op locatie zijn geschiedt de verzending zelfs binnen 24 uur, indien u voor 16.30 de bestelling plaatst.


- Is een pakket korter dan 1,50 meter en lichter dan 30 kg, dan wordt deze door Postnl of Transmission bezorgd. U krijgt bij de verzending van uw bestelling een email met track&trace nummer toegezonden en een mededeling over het tijdvak van de bezorging. 
- De overige grotere pakketten, zoals bijvoorbeeld LCD-en Plasma TV's groter dan 60 inch worden door onze eigen bodedienst bezorgd. U wordt telefonisch benaderd voor een afspraak binnen de door Media Homeservice vastgestelde bezorgingstijden: maandag t/m vrijdag van 9.30 tot 21.00 uur, op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur. U hoeft dus geen ochtend of middag vrij te nemen! Deze regeling is echter ook mogelijk, wanneer u de optie 'instel-en uitlegservice' heeft gekozen en geldt niet voor bestellingen, die door Postnl of Transmission worden verzorgd.

Retourneren en retourbedrag.
Het is mogelijk om een bij u afgeleverd toestel of artikel binnen 14 dagen te retourneren.
Tijdens deze termijn zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking.U zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien U van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Media Homeservice retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
1) Volledige vergoeding indien de retourzending:
  • Compleet, indien redelijkerwijs mogelijk ongebruikt , onbeschreven en de zegel onbeschadigd (indien van toepassing).
2) Beperkte vergoeding indien de retourzending:
  • Compleet, maar met gebruikssporen of beschadigd;
  • Incompleet: goederen onvolledig teruggestuurd.

    De vergoeding is afhankelijk van de staat waarin de retourzending zich bevindt.
    Dit wordt telefonisch met u overeengekomen.

    De kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.
    Deze zijn tussen de € 6,75 en € 50,- afhankelijk van de grootte en gewicht van het artikel.


    De kosten voor retour zenden zullen aan u vergoed worden indien Media Homeservice per abuis een administatieve- of leveringsfout heeft gemaakt.

    Retouradres:
    Media Homeservice
    Dijkwater 20 B
    2715EA Zoetermeer
    Met vermelding van uw ordernummer.

    Media Homeservice stort uw (volledige) aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug indien uw retourzending voldoet aan de bovenstaande voorschriften.


Garantie

Op een bij ons aangekocht toestel of accessoire krijgt u altijd twee jaar fabrieksgarantie. Tevens heeft u recht op de wettelijk bepaalde garantie voor u als consument.
Vertoont een Plasma- of LCD-scherm of LED TV groter dan 37inch binnen de garantieperiode gebreken, dan komen wij het apparaat bij u ophalen en verzorgen wij de reparatie.Heeft u onsite garantie, dan zorgen wij ervoor dat de monteur zo spoedig mogelijk bij u aan huis komt om het probleem te verhelpen. Deze service is uiteraard gratis. 

Televisies kleiner dan 37 inch en andere apparaten zoals een DVD, videorecorder, audiosets, receivers, digitale ontvangers, speakers of accessoires kunt u zelf bij ons voor een gratis garantie-reparatie aanbieden.Wij zullen deze apparaten voor u doorsturen naar een geautoriseerde reparateur van het desbetreffende merk.
Voor het aanmelden van een garantie reparatie kunt u ons telefonisch bereiken op 079-7502033 of mailen naar info@mediahomeservice.nl

Onze eigen technische dienst kan voor u de reparatie verzorgen buiten de fabrieksgarantie periode.U kunt deze reparatie aanmelden bij de firma Service Land te Zoetermeer. Voor meer info: 079-3521406 of mail naar service@service-land.nl  

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Media Homeservice
Dijkwater 20-B
2715EA Zoetermeer
Tel: 079-7502033
info@mediahomeservice.nl
                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
 

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



Aansluit -en instelservice
Heeft u een toestel gekocht bij een andere (internet-) winkel, die geen of weinig service biedt, dan hoeft dat voor u geen probleem te zijn. Wij kunnen het apparaat -uiteraard tegen vergoeding- voor u aansluiten en instellen en eventueel uitleg geven met betrekking tot de bediening. Alleen het instellen van de zenders is ook mogelijk.



Hierbij worden de volgende tarieven gehanteerd:


Voorrijkosten

Tarief p./uur

Instellen zenders p/apparaat.

Zoetermeer

€ 0,-

€ 42,-

max € 20,-

Haaglanden

€ 25,-

€ 42,-

max € 20,-

Noord-Zuid Holland

€ 48,-

€ 42,-

max € 20,-

Utrecht

€ 48,-

€ 42,-

max € 20,-


Met minimum bedrag van € 15,-


 

 

Blijf op de hoogte!
Media Homeservice
Dijkwater 20B
2715 EA Zoetermeer
Tel.: 079-7502033
info@mediahomeservice.nl
 

Telefonisch bereikbaar
ma t/m vrij 9:30 - 19:30
zat 10:00 - 18:00
zon gesloten
24 uur online
 

Home  |  Contact  |  Hoe werken wij  |  Reparatie  |  Techniek  |  Leveringsvoorwaarden

©2017, Service Land  |  info@mediahomeservice.nl  |  Privacy policy  |  Partners