Service
Media Homeservice staat garant voor een goede, betrouwbare dienstverlening voor, tijdens en na de aankoop van een consumenten-elektronica apparaat en bijbehorende accessoires.Ons assortiment vindt u in de linker kolom.
Wij leveren in geheel Nederland en Belgie.
Voordat u tot een aankoop besluit, overleggen wij graag met u welk toestel of accessoire het beste bij uw wensen past, daarbij rekening houdend met uw budget.
Met betrekking tot televisietoestellen informeren wij u voor uw aankoop graag over de verschillen tussen de LED- LCD- en OLED schermen en ook de voor- en nadelen van elk type. Daarbij kunnen uiteraard ook zaken als prijs-kwaliteits-verhouding, gebruiksgemak, de te verwachten levensduur en HD-tv aan de orde komen.
Ook wat andere elektronica-apparatuur en accessoires betreft, kunt u van ons uitvoerige voorlichting verwachten. Uiteraard verplicht dit u tot niets.
Alle vermelde prijzen van producten, diensten en bezorgkosten zijn inclusief BTW.
Bestellen bij Media Homeservice gaat via een paar eenvoudige stappen.
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagen’.
Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.
Stap 2
Controleer de gegevens van uw bestelling.
U kunt ook nog de aantallen veranderen door gewenste in te vullen en te klikken op ‘update aantallen’.
Stap 3
Klik op 'bestelling afronden'. (of op 'verder winkelen' wanneer u meer artikelen wilt bestellen)
Adresgegevens en uw account
U kunt hier aangeven wat het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling moet zijn. Indien u een ander adres wenst te gebruiken kunt u dit hier toevoegen.
Bij Media Homeservice kunt u ook een bestelling plaatsen met een account. Dit is niet verplicht. In dat account geeft u onder andere uw naam, adresgegevens en e-mail adres op. Geef meteen aan of u onze nieuwsbrief wenst te ontvangen. De toegang tot uw account is beveiligd met een door u gekozen wachtwoord. Uw gebruikersnaam is uw email adres.
U kunt zelf in uw account uw gegevens (waaronder e-mail adres, en wachtwoord) wijzigen.
stap 4
Klik zodra al uw gegevens correct zijn op ‘bestelling afronden’.
stap 5
Selecteer de gewenste betaalwijze.
-- Vooruitbetalen.
-- Visa ( maximale besteding € 800,- )
-- iDeal
-- Mastercard ( maximale besteding € 800,- )
stap 6
Rond uw bestelling af door op ‘Bevestigen’ te klikken.
U kunt nog een opmerking plaatsen in het vak.
stap 7
Controleer al uw gegevens en betaalwijze.
Klik op “bestelling afronden’ , om uw bestelling definitief te plaatsen.
Hierbij bent u akkoord gegaan met de leveringsvoorwaarden van Media Homeservice.
stap8
Garantie
Op een bij ons aangekocht toestel of accessoire krijgt u altijd twee jaar fabrieksgarantie. Tevens heeft u recht op de wettelijk bepaalde garantie voor u als consument.
Vertoont een OLED- of LCD-scherm of LED TV groter dan 46 inch binnen de garantieperiode gebreken, dan komen wij het apparaat bij u ophalen en verzorgen wij de reparatie.Heeft u onsite garantie, dan zorgen wij ervoor dat de monteur zo spoedig mogelijk bij u aan huis komt om het probleem te verhelpen. Deze service is uiteraard gratis.
Televisies kleiner dan 46 inch en andere apparaten zoals een DVD, videorecorder, audiosets, receivers, digitale ontvangers, speakers of accessoires kunt u zelf bij ons voor een gratis garantie-reparatie aanbieden.Wij zullen deze apparaten voor u doorsturen naar een geautoriseerde reparateur van het desbetreffende merk.
Voor het aanmelden van een garantie reparatie kunt u ons telefonisch bereiken op 079-3521406 of mailen naar info@mediahomeservice.nl
Het is
natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die
ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling
klantcontact door te geven.
Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Media Homeservice
Waaienberg 53
2716PC Zoetermeer
Tel: 079-7502033
info@mediahomeservice.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer
tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Aansluit -en instelservice
Heeft u een toestel gekocht bij een andere (internet-) winkel, die geen of weinig service biedt, dan hoeft dat voor u geen probleem te zijn. Wij kunnen het apparaat -uiteraard tegen vergoeding- voor u aansluiten en instellen en eventueel uitleg geven met betrekking tot de bediening. Alleen het instellen van de zenders is ook mogelijk.
Hierbij worden de volgende tarieven gehanteerd:
|
Voorrijkosten |
Tarief p./uur |
Instellen zenders p/apparaat. |
Zoetermeer |
€ 0,- |
€ 42,- |
max € 20,- |
Haaglanden |
€ 25,- |
€ 42,- |
max € 20,- |
Noord-Zuid Holland |
€ 48,- |
€ 42,- |
max € 20,- |
Utrecht |
€ 48,- |
€ 42,- |
max € 20,- |
|
Met minimum bedrag van € 15,- |
|
Telefonisch bereikbaar
ma t/m vrij 9:30 - 19:30
zat 10:00 - 18:00
zon gesloten
24 uur online
Home | Contact | Hoe werken wij | Milieu | Leveringsvoorwaarden
©2024, Service Land | info@mediahomeservice.nl | Privacy policy | Partners