Klantenbeoordeling
Hier kunt u lezen wat de ervaringen zijn van onze klanten met Media Homeservice.
Klik hier wanneer u zelf een beoordeling wilt toevoegen
Rene, Kampen, 24-02-2016 15:45
Op 12 januari een Samsung TV besteld. Advies gekregen en keurig op de hoogte gehouden van de levering. Op mijn vragen (per email) kreeg ik altijd zeer snel een reactie.
Inmiddels de TV bijna 5 weken in gebruik en ben zeer tevreden.
Bedankt,
René
Eliane, , 21-01-2016 17:08
Goedemiddag,
Ik heb hem ontvangen, alles werkt. Bedankt voor alle moeite en tijd die u erin gestoken hebt!
Vr gr
Eliane
Marcel, , 18-12-2015 10:25
Beste Harmen,
De tv is gistermiddag weer in perfect werkende staat bij ons terugbezorgd door de firma Servilux uit Hasselt.
Alles is steeds volledig volgens afspraak verlopen en in de week dat ons toestel weg was, omdat de reparatie aan huis niet slaagde, hebben we een vervangtoestel gekregen.
Langs deze weg wil ik u bedanken voor de prima service.
Met vriendelijke groet,
Marcel Wiskie
Ronella, , 18-11-2015 09:49
Dag Harmen,
Hartelijk dank voor het klokje, goede service dat het netjes vervangen wordt.
Hij doet het prima!
groeten Ronella
Tom, Voorburg, 29-10-2015 11:16
Hallo Harmen,
Ik wou je nog even bedanken voor de super goede service gisteravond, met je hulp met het ophangen en het installeren van de tv.
Hierdoor onderscheid je je echt van andere webwinkels.
Mijn moeder is superblij met de tv en ze kan er al aardig goed mee overweg.
Hartstikke bedankt en ongetwijfeld tot een volgende aankoop!!
Groetjes,
Tom
Vladimir, , 13-08-2015 10:47
Beste Harmen,
De Samsung UE40J5100A Full HD LED TV heb ik vandaag in goede orde ontvangen.
Het is echt een mooie en hij doet het perfect.
Bedankt voor de goede service en prima afhandeling.
Mvg,
Vladimir
Roel, , 28-01-2015 15:39
Geachte heer land,
Vandaag de bril ontvangen en meteen opgeladen, hij doet het perfect.
Bedankt en wellicht tot een volgende keer.
Groetjes Roel
wilma keus, zoetermeer, 02-01-2015 23:07
2x een zeer goede ervaring gehad.een echte aan rader. mocht het ooit nodig zijn ga ik er zeker weer naar toe.
zoetermeer 02-01-2015
polmann, arnhem, 10-03-2014 09:47
beste mensen
op 04-03-2014 een bestelling gedaan wharfdale diamond 10.2 en op 06-03-2014 al geleverd gekregen dus voor deze snelle bezorging een dikke duim .
nu ff over de wharfdale 10.2 het is een luidspreker die ik niet geluisterd heb besteld, mede doordat ik niet 1 2 3 een winkel wist waar je ze kon luisteren maar las alleen maar goede revieuws behalve 1 die meende dat de tweeters iets ingetogen waren ,verders waren het alleen maar goede revieuws en had hij ook 5 sterren gekregen van whats hifi.
na eenmaal aangesloten bij mij thuis niet op de minste sr 7005 Marantz kon ik eindelijk gaan luisteren naar de wharfdale 10.2 ,
nou ik vind de tweeters juist heel prettig want bij andere merken die ik had gehad vond ik b.v. naar films kijken dat het slisserig werd als het volume verder omhoog ging.maar bij de wharfdale was deze niet het geval het geheel bleef prima klinken zonder slissen maar juist heel aangenaam.
de 10.2 klinkt in het laag volgens de specificaties iets dieper. dat was dus ook de reden dat ik deze wilde i.vim. dat ik ze als voor speakers gebruik.
deze wharfdale set 10.2 klinkt geweldig in het laag en moet dus zeggen dat ik het gevoel heb dat je een vloerstaander heb staan i.p.v. een boekenklank.en ik ook zeer verrast was over zijn prestaties.
1 min puntje heb ik helaas ook te melden
tijdens films kijken in dolby digital dts spoor deed de rechter luidspreker in het laag raar en dat terwijl er nog niet eens bas uitkwam hij ging heel erg uitslaan met takken en dat vond ik een beetje raar ,maar als ik de sub erbij aan deed en hetzelfde gedeelte weer afspeelde was het weg ,dus hier moet ik nog eens langer voor gaan zitten en hopen dat het aan de instellingen van de Marantz ligt
conclusie ik ben super tevreden over het uiterlijk en geluid van de wharfdale diamond 10.2 en kan dan ook zeggen mensen als u op zoek bent naar nieuwe speakers denk dan zeker eens over deze wharfdale 10.2 na want ik ben er super blij mee
mvg . Polmann
Maarten, , 27-02-2014 10:23
Dag Harmen,
Ik zag dat de Onkyo set ingepakt en verstuurd is. Top! Bedankt voor de goede communicatie via de mail, je hebt me goed op de hoogte gehouden. Dat is fijn als je moet wachten op mooie spullen, als je ergens naar uit kijkt kan wachten lang duren.
Groeten,
Maarten